subota, 5. ožujka 2016.

VRTIĆ KAO POLJOPRIVREDNO DOMAĆINSTVO KOJE DJECU UČI GAJENJU HRANE

Predškolske bašte djeci omogućavaju da nauče kako da gaje svoju hranu sopstvenim rukama, kao i da se zbliže sa životinjama.

Foto: detinjarije.com


U eri tehnologije deci nije nimalo lako da se povežu sa prirodom i steknu svest o tome odakle dolazi hrana koju jedu. A upravo to su pokušali da ostvare rimski dizajneri Eduardo Kapuco Dolćeta, GabrijeleKapobjanko, Davide Trojana i Džonatan Lazar. Njihov projekat koji urbano baštovanstvo i predškolsko obrazovanje povezuje u celinu dobio je nagradu na međunarodnom takmičenju za arhitekte i dizajnere “AWR”.

Vrtić kao poljoprivredno domaćinstvo koje decu uči gajenju hrane


Predškolske bašte djeci omogućavaju da nauče kako da gaje svoju hranu sopstvenim rukama, kao i da se zbliže sa životinjama. Tako stiču važne životne vještine i razvijaju zdrave životne navike. Istovremeno, djeca će se upoznati i sa blagodetima obnovljive energije, koja se koristi za napajanje vrtića.
“Da bi djeca uživala u prirodi stvorili smo jednu neobičnu školu, koja nema učionice već otvorene prostore za gajenje povrća i životinja i unutra i napolju. Tako se škola i priroda spajaju,” izjavio je Dolćeta, jedan od tvoraca projekta.

Nema komentara:

Objavi komentar