srijeda, 2. ožujka 2016.

MUDROSTI INDIJANSKOG NARODA – Kad se čovek udaljava od prirode, njegovo srce se pretvara u kamen – Sve na zemlji ima svoju svrhu, svaka bolest biljku koja je leči, a svaki čovek poslanje.


Drevni stanovnici Amerike imali su poseban pogled na sijvet. Oni su živjeli u harmoniji sa prirodom i pažljivo se odnosili prema svim njenim darovima.
Naša braća i sestre crvenokošci imali su odgovoran odnos i prema riječima.
Pročitavši mudre izjave Indijanaca, uvjerićete se da su oni govorili isto tako precizno kao što su i puc



Mudrost indijanskog 
naroda:

– Ne treba puno riječi da biste rekli istinu

– Ako si primijetio da jašeš mrtvog konja – siđi!
– Onaj ko ćuti, zna duplo više nego brbljivac
– Ne možete probuditi čoveka koji se pretvara da spava
 – Znanje je sakriveno u svakoj stvari. Nekad je cijeli svijet bio biblioteka
– Dobro kazana reč bolje je od precizno bačene sjekire
– Oni koji ležu sa psima, ustaju puni buha
– Šta je život? To je svjetlost svica u noći. To je dah bizona, kad dolazi zima. To je, na travi polegla sjenka, koja se topi sa zalaskom sunca.
– Kad se čovek moli jedan dan, a posle griješi šest dana, Veliki Duh se ljuti, a Zao Duh se smije
– Bijeli čovek ima previše šefova
– Kad se čovek udaljava od prirode, njegovo srce se pretvara u kamen
– Teži ka mudrosti, a ne ka znanju. Znanje – je prošlost. Mudrost – je budućnost.
– Pogledajte mene. Siromašan sam i go. Ali ja sam vođa svog naroda. Nama nisu potrebna bogatstva. Mi samo želimo naučiti našu djecu da budu pravedna. Mi želimo mira i ljubavi!
– Zašto uzimaš snagom ono što možeš uzeti ljubavlju?
– Sve na zemlji ima svoju svrhu, svaka bolest biljku koja je leči, a svaki čovek poslanje.

Nema komentara:

Objavi komentar