četvrtak, 17. ožujka 2016.

Bila sam sa momkom 8 mj u vezi, volila sam ga nenormalno a i on mene. Drzao me kao kap vode…

bila_sam_sa_momkom_8_mj

Bila sam sa momkom 8 mj u vezi, volila sam ga nenormalno a i on mene. Drzao me kao kap vode na dlanu, radio sve kako bi bila sretna . Jednog dana pri povratku iz skole me je docekao i pitao da li bi htjela da idem kod njega da pogledamo neki film, rekla sam ajde sta ima veze i otisla sam. 


Prethodno sam mu se klela kako sam sebi obecala da necu imat odnos ni s kim prije braka i drzala sam se toga i on je to postovao, u medjuvremenu dok smo bili kod njega osjetila sam zelju da spavam s njim i rekla sam mu to, on je rekao uradit cu to samo ako si 100 % sigurna da zelis to, rekla sam da zelim i desilo se to, spavala sam sa svojim momkom nakon 8 mj veze…

…drago mi je sto sam to uradila sa osobom koju volim vise od sebe, samo se osjecam nekako izdano sa svoje strane,neki dan smo napunili 3 godine veze, nista se nije promijenilo, isti osjecaj kad me poljubi kao prvog dana, sve isto, bojim se da ako prekinem s njim nece me niko poslije htjet ozenit sto sam izgubila nevinost s nekim drugim.

Nema komentara:

Objavi komentar