četvrtak, 17. ožujka 2016.

Nekad sam zivjela noćni život, party je za mene bio cijeli život dečki su dolazili i odlazili…

Nekad_sam_zivjela_nocni_zivot


Nekad sam zivjela noćni život, party je za mene bio cijeli život dečki su dolazili i odlazili. Društvo mi je bilo sve, a većinu mog društva sačinjavali su dečki. I od nedavno sam ušla u vezu sa dečkom kojeg neizmjerno volim. No prije 3 sedmice jedan od mojih drugova slavio je rodjendan na koji sam bila pozvana. 

Čestitajući drugu rodjendan u već znatno pijanom stanu poljubili smo se u usta – poljubac je trajao kratko i shvatila sam da sam pogriješila. Ostatak večeri sam ga izbjegavala osjećajući krivnju “Da li sam ja svom dečku loša djevojka? Da li to treba da znači da ga ne volim jer sam počinila tako strašnu grešku?” – Ne znam ni sama više što da mislim, najradije bih propala u zemlju. 

Nema komentara:

Objavi komentar