četvrtak, 17. ožujka 2016.

Seka i zet

Image and video hosting by TinyPic

Mladenci došli stanovati kod mladinih roditelja. Već prvog dana njen brat prvi siđe na doručak.
 – Mama, jesu li seka i njen muž još uvijek u sobi?
 – Jesu.
 – Ja mislim…
 – Nema ti šta da misliš! Doručkuj brzo i gubi se u školu! Kad se popodne vrati iz škole, dječak ponovo pita: 
– Mama, da li su seka i zet još u sobi? 
– Jesu.
 – Ja mislim…
 – Nema šta ti da misliš! Sjedi tu ručaj i šuti, a poslije se možeš ići igrati! Kad se je predvečer vratio kući, odmah upita: 
– Da li su seka i zet sišli? 
– Još nisu! 
– Ja mislim…
 – Dobro, ajde da čujem šta to misliš! 
– Pa eto, sinoć sam čuo kad je seka rekla zetu da ode u kupatilo i donese vazelin… Pa sve nešto mislim da zet nije greškom uzeo moj super ljepak koga nema na polici, a vazelin je i dalje na polici! 

Nema komentara:

Objavi komentar